English Today

  مجموعه ویدویی English Today، را می توان بزرگترین سری ویدویی آموزش زبان انگلیسی دانست که تا به حال تولید شده است. مجموعه آموزش زبان انگلیسی English Today متشکل از منابع مطالعاتی متنوع زبان ان

banner
براي اطلاع از آپديت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود
آیا مطالب وبلاگ به اندازه کافی مفید بودند؟

 

English-Today.jpg (510×510)

مجموعه ویدویی English Today، را می توان بزرگترین سری ویدویی آموزش زبان انگلیسی دانست که تا به حال تولید شده است. مجموعه آموزش زبان انگلیسی English Today متشکل از منابع مطالعاتی متنوع زبان انگلیسی از قبیل فایل های آموزشی ویدویی، فیلم های کوتاه، فایل های صوتی و فایل های PDF می باشد.

این مجموعه از سوی کمپانی ETS در شش سطح از کاملا مقدماتی تا کاملا پیشرفته می باشد. (توضیحات سطوح درادامه مطلب)  شما در این مجموعه هر آنچه که برای یادگیری زبان انگلیسی نیاز است را فرا خواهید گرفت. همچنين اين مجموعه توسط موسسه ETS (خدمات آزمون هاي آموزشي) به عنوان يکي از معتبرترين روش هاي آموزشي جهت آمادگي در آزمون تافل انتخاب شده و استفاده از آن برای دانشجوياني که قصد تحصيل در دانشگاه هاي آمريکايي و اروپايي را دارند و حتي کساني که براي کار و تجارت به کشورهاي آمريکايي و اروپايي سفر مي کنن، بسیار مفید خواهد بود.

فایل های ویدویی English Today ویژگی داستانی دارد، یعنی در سیر روند یک داستان، زبان انگلیسی آموزش داده می شود. پس از نمایش فیلم در بازه های زمانی متفاوت، مدرس مربوطه به جملات مهم و همچنین نکات گرامری اشاره می کند. همچنین برای یادگیری بهتر زبان انگلیسی، مصاحبه هایی  با افراد مختلف انظیم شده که یادگیری زبان را تسریع خواهد بخشید. هریک از دروس این مجموعه بر روی یک موضوع خاص زندگی از قبیل سلام و احوالپرسی، خرید، آب و هوا و ... تمرکز خواهد داشت.

علاوه بر فایل های ویدویی فایل های صوتی تمامی مکالمات هر درس نیز در DVD ها گنجانده شده است. این امر به زبان آموزان کمک می کند تا با استفاده از فایل های صوتی به مرور درس ها در تاکسی، اتوبوس و ... بپردازند. همچنین فایل های PDF این مجموعه نیز به صورت مجزا در DVD شماره 27 قرار دارد که با تمرین ها و توضیحات تکمیلی به تثبیت یادگیری زبان انگلیسی کمک خواهد نمود.

به طور کلی روش English Today به این گونه است که ابتدا فایل های تصویری را مشاهده می کنید، سپس به کمک فایل های صوتی درس را مرور کرده و در نهایت به تمرین های موجود در فایل های PDF پاسخ می دهید.

 


برای دانلود کامل این مجموعه، مشاهده تصاویر و توضیحات بیشتر به ادامه مطلب مراجعه نمایید ...

نکته : به دلیل حجم بسیار زیاد این مجموعه (62 گیگابایت) و عدم امکان دانلود برای زبان آموزان، این مجموعه با تلاش فراوان گروه زبان انگلیسی، پس از کم شدن حجم آن (بدون افت کیفیت) بر روی سایت قرار گرفت.

لازم به ذکر است نسخه فشرده English Today به همراه زیرنویس انگلیسی آن می باشد.   

 منبع: www.irlanguage.com

 

توضیحات بیشتر

 چه کسانی می توانند از English Today استفاده نمایند؟ همه مي توانند از اين بسته آموزشي استفاده کنند چه افرادي که فقط با الفبا زبان انگليسي آشنايي دارند و چه اساتيد دانشگاه ها و مترجمان حرفه اي زيرا اين بسته آموزشي به گونه اي ساخته شده که قابل استفاده براي همه باشد حتي کساني که فقط با الفبا زبان انگليسي آشنايي دارند! اين مجموعه متشکل از 26 دي وي دي بوده و به 6 سطح مختلف تقسم بندي ميشود که هر کدام از اين دي ودي دي ها در سطح هاي مختلف قرار دارند.

English Today بریتیش می باشد یا امریکن؟ بریتیش

آیا می توان از English Today برای آمادگی آزمون تافل استفاده کرد؟ بله، اين مجموعه توسط موسسه ETS (خدمات آزمون هاي آموزشي) به عنوان يکي از معتبرترين روش هاي آموزشي جهت آمادگي در آزمون تافل انتخاب شده و استفاده از آن به دانشجوياني که قصد تحصيل در دانشگاه هاي آمريکايي و اروپايي را دارند و حتي کساني که براي کار و تجارت به کشورهاي آمريکايي و اروپايي سفر مي کنند توصيه ميگردد.

روش آموزش زبان English Today چیست؟ آیا فقط استاد درس می دهد؟ در فيلم هاي اين مجموعه، زبان انگليسي با روشي جديد و بسيار تاثير گذار به زبان آموزان آموزش داده مي شود در واقع زبان آموز با مشاهده دقيق اين فيلم ها مي تواند طريقه صحبت کردن و مکالمه به زبان انگليسي را فرا بگيرد و همچنين با گرامر و نکات دستوري زبان انگليسي به صورت کامل آشنا شود. يکي از نکات قابل توجه در رابطه با فيلم هاي اين مجموعه شکل داستاني آن است به گونه اي که در آن فقط استاد مربوطه صحبت نميکند بلکه به عنوان مثال براي توضيح برخي از مطالب از قسمت هايي از فيلم هاي داستاني نيز بهره ميگيرد تا مطلب قابل فهم تر باشد.

آیا English Today زیرنویس انگلیسی دارد؟ بله، این مجموعه زیر نویس انگلیسی دارد و شما می توانید زیر نویس را فعال یا غیر فعال نمایید.

برای یادگیری زبان به کمک English Today از چه سطحی باید شروع کرد؟ شما با توجه به سطح آشنايي خود با زبان انگليسي مي توانيد يکي از اين 6 سطح را براي شروع آغاز کنيد اما پيشنهاد سازندگان اين بسته آموزشي به زبان آموزن چه افراد مبتدي و چه افراد حرفه اي يادگيري از سطح شماره 1 يعني Beginer است چرا که بهتر است زبان آموز از همان سطح هاي ابتدايي با روند آموزشي اين مجموعه آشنا شوند تا در سطح هاي بالاتر با مشکل رو به رو نشود.

آموزش های این دوره به ۶ مرحله مختلف تقسیم می شود :

۱- Beginner :

اگر آشنایی شما با زبان انگلیسی ؛ تنها در حد شناختن حروف الفبا و فعل ها و کلمات رایج انگلیسی (نظیر Hello ، GoodBye ، Good Morning و… ) است . شما در این سطح قرار می گیرید .

۲- Elementary :

افرادی که در این سطح قرار می گیرند ؛ تنها دایر لغات و افعالی که می شناسند کمی گسترده تر از افراد Beginner است . در این سطح شما هنوز معنای بسیاری از کلمات را نمی دانید و توانایی خواندن ؛ نوشتن و یا درک گفتار را ندارید . در این سطح ؛ شما با کلمات و افعال رایج آشنائید و تا حدودی قوائد زبان انگلیسی را می شناسید و می توانید متون خیلی ساده انگلیسی را به کمک دیکشنری بخوانید . ولی هنوز توانای صحبت کردن و یا درک گفتار را ندارید .

3- Lower :

افراد در این سطح می توانند به سختی انگلیسی صحبت کنند و مفهوم خود را برسانند ؛ همینطور می تواند منظور تقریبی طرف مقابل در مکالمه را متوجه شوند . ولی هنوز تسلط کامل و لازم به زبان انگلیسی را ندارند .

4- Upper :

در این سطح پیشرفت قابل توجهی داشتید و می توانید متون انگلیسی را با کمی کمک گرفتن از دیکشنری بخوانید ؛ ۷۰ درصد معنای فیلم ها و موزیک های انگلیسی را بفهمید و تا حدود نسبتا قابل قبولی به زبان انگلیسی صحبت کنید .

5- Advanced :

شما در این سطح ؛ یک زبان آموزش حرفه ای هستید که هیچ مشکلی در گفتگو و مطالعه به زبان انگلیسی ندارید . با اکثر افعال و قواعد رایج آشنائید و می توانید به خوبی با افراد انگلیسی زبان تعامل برقرار کنید و معنای فیلم ها و موزیک های انگلیسی را بفهمید .

6- Business :

در این سطح شما اصول و قواعد مورد نیاز برای برقراری ارتباط های کاری و تجاری را فراخواهید گرفت .

توجه : همانطور که مشاهده نمودید ؛ هر سطح آموزشی به چندین دوره تقسیم می شود . سطح مورد انتظار شما در هر سطح ؛ پس از گذراندن تمامی دوره ها حاصل خواهد گشت .

آیا فایل های صوتی و کتاب هم در این مجموعه وجود دارد؟
بله، تمام فایل های صوتی مربوط به درس ها و تمام کتاب ها با فرمت PDF  (قابل اجرا در کامپیوتر و …)  در دی وی دی شماره 27 این مجموعه قرار گرفته است.

آیا امکان پخش این مجموعه در DVD Player خانگی وجود دارد؟ بله، فرمت English To day فرمت دی وی دی خانگی می باشد و امکان استفاده از آن هم بر روی DVD Player و هم کامپیوتر وجود دارد.

روش خرید چگونه است؟
برای خرید روی تصویر خرید پستی در پایین کلیک کنید سپس استان و شهر خود را انتخاب کنید و روی مرحله بعد کلیک کنید . سپس طلاعات پستی خود را برای ارسال محصول وارد کنید و بر روی مرحله بعدی کلیک کنید. در اینجا اطلاعاتی که شما وارد کرده اید نمایش داده می شود سپس روی تایید و ثبت سفارش کلیک کنید کد سفارش شما نمایش داده می شود که می توانید برای پیگیری سفارش خود از آن استفاده کنید.


 دانلود رایگان مجموعه کامل آموزش زبان انگلیسی English Today

فایل های ویدویی، صوتی و PDF

با لینک مستقیم و حجم هر قسمت 500 تا 700 مگابایت


 رمزرمز عبور تمامی فایل ها: www.irlanguage.com


راهنما: پس از دانلود، با استفاده از نرم افزار Winrar و پسورد داده شده فایل ها را Extract نمایید.


 

DVD شماره 1

دانلود دانلود فایل های ویدویی DVD English Today یکم

دانلود دانلود فایل های صوتی DVD English Today یکم

دانلود دانلود فایل  DVD English Today PDF یکم


DVD شماره 2

دانلود دانلود فایل های ویدویی DVD English Today دوم

دانلود دانلود فایل های صوتی DVD English Today دوم

دانلود دانلود فایل  DVD English Today PDF دوم


DVD شماره 3

دانلود دانلود فایل های ویدویی DVD English Today سوم

دانلود دانلود فایل های صوتی DVD English Today سوم

دانلود دانلود فایل  DVD English Today PDF سوم


DVD شماره 4

دانلود دانلود فایل های ویدویی DVD English Today چهارم

دانلود دانلود فایل های صوتی DVD English Today چهارم

دانلود دانلود فایل  DVD English Today PDF چهارم


DVD شماره 5

دانلود دانلود فایل های ویدویی DVD English Today پنجم

دانلود دانلود فایل های صوتی DVD English Today پنجم

دانلود دانلود فایل  DVD English Today PDF پنجم


DVD شماره 6

دانلود دانلود فایل های ویدویی DVD English Today ششم

دانلود دانلود فایل های صوتی DVD English Today ششم

دانلود دانلود فایل  DVD English Today PDF ششم


DVD شماره 7

دانلود دانلود فایل های ویدویی DVD English Today هفتم

دانلود دانلود فایل های صوتی DVD English Today هفتم

دانلود دانلود فایل  DVD English Today PDF هفتم


DVD شماره 8

دانلود دانلود فایل های ویدویی DVD English Today هشتم

دانلود دانلود فایل های صوتی DVD English Today هشتم

دانلود دانلود فایل  DVD English Today PDF هشتم


DVD شماره 9

دانلود دانلود فایل های ویدویی DVD English Today نهم

دانلود دانلود فایل های صوتی DVD English Today نهم

دانلود دانلود فایل  DVD English Today PDF نهم


DVD شماره 10

دانلود دانلود فایل های ویدویی DVD English Today دهم

دانلود دانلود فایل های صوتی DVD English Today دهم

دانلود دانلود فایل  DVD English Today PDF دهم


DVD شماره 11

دانلود دانلود فایل های ویدویی DVD English Today یازدهم

دانلود دانلود فایل های صوتی DVD English Today یازدهم

دانلود دانلود فایل  DVD English Today PDF یازدهم


DVD شماره 12

دانلود دانلود فایل های ویدویی DVD English Today دوازدهم

دانلود دانلود فایل های صوتی DVD English Today دوازدهم

دانلود دانلود فایل  DVD English Today PDF دوازدهم


DVD شماره 13

دانلود دانلود فایل های ویدویی DVD English Today سیزدهم

دانلود دانلود فایل های صوتی DVD English Today سیزدهم

دانلود دانلود فایل  DVD English Today PDF سیزدهم


DVD شماره 14

دانلود دانلود فایل های ویدویی DVD English Today چهاردهم

دانلود دانلود فایل های صوتی DVD English Today چهاردهم

دانلود دانلود فایل  DVD English Today PDF چهاردهم


DVD شماره 15

دانلود دانلود فایل های ویدویی DVD English Today پانزدهم

دانلود دانلود فایل های صوتی DVD English Today پانزدهم

دانلود دانلود فایل  DVD English Today PDF پانزدهم


DVD شماره 16

دانلود دانلود فایل های ویدویی DVD English Today شانزدهم

دانلود دانلود فایل های صوتی DVD English Today شانزدهم

دانلود دانلود فایل  DVD English Today PDF شانزدهم


DVD شماره 17

دانلود دانلود فایل های ویدویی DVD English Today هفدهم

دانلود دانلود فایل های صوتی DVD English Today هفدهم

دانلود دانلود فایل  DVD English Today PDF هفدهم


DVD شماره 18

دانلود دانلود فایل های ویدویی DVD English Today هجدهم

دانلود دانلود فایل های صوتی DVD English Today هجدهم

دانلود دانلود فایل  DVD English Today PDF هجدهم


DVD شماره 19

دانلود دانلود فایل های ویدویی DVD English Today نوزدهم

دانلود دانلود فایل های صوتی DVD English Today نوزدهم

دانلود دانلود فایل  DVD English Today PDF نوزدهم


DVD شماره 20

دانلود دانلود فایل های ویدویی DVD English Today بیستم

دانلود دانلود فایل های صوتی DVD English Today بیستم

دانلود دانلود فایل  DVD English Today PDF بیستم


DVD شماره 21

دانلود دانلود فایل های ویدویی DVD English Today بیست و یکم

دانلود دانلود فایل های صوتی DVD English Today بیست و یکم

دانلود دانلود فایل  DVD English Today PDF بیست و یکم


DVD شماره 22

دانلود دانلود فایل های ویدویی DVD English Today بیست و دوم

دانلود دانلود فایل های صوتی DVD English Today بیست و دوم

دانلود دانلود فایل  DVD English Today PDF بیست و دوم


DVD شماره 23

دانلود دانلود فایل های ویدویی DVD English Today بیست و سوم

دانلود دانلود فایل های صوتی DVD English Today بیست و سوم

دانلود دانلود فایل  DVD English Today PDF بیست و سوم


DVD شماره 24

دانلود دانلود فایل های ویدویی DVD English Today بیست و چهارم

دانلود دانلود فایل های صوتی DVD English Today بیست و چهارم

دانلود دانلود فایل  DVD English Today PDF بیست و چهارم


DVD شماره 25

دانلود دانلود فایل های ویدویی DVD English Today بیست و پنجم

دانلود دانلود فایل های صوتی DVD English Today بیست و پنجم

دانلود دانلود فایل  DVD English Today PDF بیست و پنجم


DVD شماره 26

دانلود دانلود فایل های ویدویی DVD English Today بیست و ششم

دانلود دانلود فایل های صوتی DVD English Today بیست و ششم

دانلود دانلود فایل  DVD English Today PDF بیست و ششم

 


رمزرمز عبور تمامی فایل ها: www.irlanguage.com



:: امتياز: نتيجه : 5 امتياز توسط 5 نفر مجموع امتياز : 55

:: بازديد : 2169
:: ارسال شده در: متفرقه , IELTS , U.S.A Learns , Idioms , TOEFL ,
:: مطالب مرتبط: تماس با ما , چند اصطلاح جالب و پرکاربرد انگلیسی , اصطلاح تصویری , جوک انگلیسی همراه با معنی , American vs British , دو تا ضرب المثل , it won't kill you to... , یک تیر و دو نشان , نکات ظریف و جالب , نکته ظریف ,
:: برچسب‌ها: english today , آموزش زبان انگلیسی , مجموعه ویدیویی , آمادگی آزمون تافل , آیلتس , دانلود رایگان اینگلیش تودی , دانلود رایگان فیلم های آموزشی english today , دانلود با لینک مستقیم ,
نويسنده : rounia
تاريخ : [دوشنبه 1391/05/30 ] [ 20:34 ب.ظ]
ارسال نظر براي اين مطلب

کد امنیتی رفرش
آخرين مطالب ارسالي
? تماس با ما تاريخ : دوشنبه 20 آذر 1391
? چند اصطلاح جالب و پرکاربرد انگلیسی تاريخ : چهارشنبه 10 شهریور 1395
? زمان ها در انگلیسی تاريخ : چهارشنبه 23 تیر 1395
? آزمون نمونه دولتی تاريخ : چهارشنبه 23 تیر 1395
? جشنواره راهبردهای یاددهی -یادگیری تاريخ : سه شنبه 08 تیر 1395
? اصطلاح تصویری تاريخ : سه شنبه 08 تیر 1395
? کانال تلگرام ما تاريخ : شنبه 15 خرداد 1395
? نمونه سوال خرداد هشتم تاريخ : جمعه 17 اردیبهشت 1395
? نمونه سوال خرداد هفتم تاريخ : جمعه 17 اردیبهشت 1395
? شروع کلاسهای تیزهوشان و نمونه دولتی تاريخ : دوشنبه 20 مهر 1394
user
progress عضو شويد


progress فراموشي رمز عبور؟

progress عضويت سريع
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد
easymoblog آمار مطالب
» کل مطالب : 279
» کل نظرات : 152
stat آمار کاربران
» افراد آنلاين : 4
» تعداد اعضا : 128

onlineuser کاربران آنلاين

servertime آمار بازديد
» بازديد امروز : 571
» بارديد ديروز : 1,327
» ورودي گوگل امروز : 0
» ورودي گوگل ديروز : 0
» بازديد هفته : 11,151
» بازديد ماه : 28,607
» بازديد سال : 120,814
» بازديد کلي : 1,142,972
RSS

Powered By
ROUNIA
Translate : ROUNIA




در اين وبلاگ
در كل اينترنت
تماس با ما